Tuesday, July 22, 2014

princess allergic

hi...
ni citer isnin lepas...princess kena allergic, teruk sgt...habis 1 badan bengkak...cian sangat bila tgk princess garu2...hampir menitis air mata...nasib baik babysitter a.k.a mama baik hati utk bawa princess g klinik dekat dgn ofis aku...nasib umah mama dekat dgn ofis...so klu apa2 senang...lgpun papa work kat putrajaya...bila jumpa je doc confirm princess kena allergic...bila tanya doc allergic apa, doc ckp aku nak cari sendiri...tension je bila dgr...pas2 rasa dah xnak bawa princess g klinik 2 lg...nak bawa g klinik lg...hmmm...apa pun alhamdulillah selepas princess mkn ubat bengkak 2 berkurangan...bila malam makan ubat jugak...esok bila papa nak tukar pampers tgk bengkak princess dah xde lah...happy sgt2...aku bukan apa takut atok princess bising je...aku sendiri x pasti princess alah dgn apa sebenarnya...coz ari ahad aku ada by dia puree labu & carrot...but x mungkin carrot coz mama selalu bg princess mkn nasi, kentang & carrot yg di blander halus...pas2 mama ada bg princess sayur bayam on that day...so aku minta mama stop bg sayur bayam...bagi mcm biasa...aku x salahkan mama...lgpun aku beruntung coz ada mama utk jaga princess...jom tgk gambar princess masa kena allergic...



love,
mummy princess 

No comments:

Post a Comment