Thursday, September 11, 2014

Segmen Ben Ashaari: Impian ku seorang blogger

hi...
http://www.benashaari.com/2014/09/segmen-ben-ashaari-impian-ku-seorang.html

BEN ASHAARI

latar belakang...
nama aku zaimah...aku dibesarkan oleh keluarga angkat...walaupun diaorg bkn parents kandung aku teramat sayangkan mereka...dunia aku gelap tanpa mereka...my dad md adam & my mum jamilah...meraka lah segalanya bg aku selain suami aku mohd firdhaus & anak dara kesayangan ku farhana zafirah...aku juga mempunyai seorg adik angkat yg sama2 membesarkan dgn aku...dialah kawan bergaduh aku & the only brothers yg aku ada...nama dia shafeq...adik aku dah kahwin & ada seorg anak perempuan nurul syairah...x lama lg nurul ada dpt adik...adik ipar aku nurul fariha...aku 

kelebihan blog...
actually blog ni husband aku yg buat...blog ni ditujukan khas utk anak dara kesayangan kami FARHANA ZAFIRAH. dalam masa yg sama blog ni menceritakan tentang kami bertiga...dalam masa yg sama aku akan cerita tentang semua (fren, family yg lain, travel etc)...nnt bila anak dara kami dah besar dia akan baca & tahu apa cerita ttg dirinya dr lahir sampai besar, insyaallah...

impian bila jd blogger...
aku nak jd mcm blogger kesayangan aku kak filla (the kasihs), kak eley (ellyinwonderland) & kak moon (moonpunyablog)...bila baca blog diaorg aku jd bersemangat nak berblog, berjaya memenuhi kehendak insan2 tersayang & rajin nak masak etc mcm mereka......bkn itu aje blh juga dpt kenalan...dalam masa yg sama blh join macam-macam event...at the sametime blh tambah income aku...huhuhu

sekian...

love, 
mummy princess

19 comments:

  1. Assalammualaikum... datang daripada segmen yang sama, suka dapat berkenalan dengan anda : Segmen Ben Ashaari : Impianku Seorang Blogger

    mselim3

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalikumsalam...hehehe...terima kasih...keep in touch...sy pun sama...

      Delete
  2. Hai, Ros singgah sini dari segmen yang sama. done follow #20
    http://inilahrealitibukanfantasi.blogspot.com/2014/09/segmen-ben-ashaari-impian-ku-seorang.html

    ReplyDelete
  3. as salam..
    tahniah anda ada blog yg menarik.

    jemput jalan2 di
    www.yatiadam.com

    ReplyDelete
  4. tq...insyaallah nnt sy singgah kat blog awak...

    ReplyDelete
  5. Weeee... DayangDeno datang dan terus folo sini no22..^_^ Jom ke blog DayangDeno? :)

    www.dayangdeno.com

    ReplyDelete
  6. ayu datang dari segmen yang sama.. ada masa singgah la ke blog ayu ye... boleh nanti follow sekali blog ayu...tq..

    semoga impian awak tercapai...

    http://www.ayuinsyirah.my/2014/09/segmen-ben-ashaari-impian-ku-seorang.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. tq...semoga kita rajin ber blogging...huhuhu...

      Delete
  7. Bagus tu impian .. tapi harus hati2 juga .. dalam dunia blog skarang tak macam dulu, dah banyak orang yang ambil kesempatan .. nak cerita pasal anak, hati2 jangan sampai nanti terlibat dengan perkara tidak elok.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tq atas nasihat anda...insyaallah...amin...

      Delete
  8. singgah sini

    http://eurukaseven.blogspot.com/2014/09/segmen-ben-ashaari-impian-ku-seorang.html

    ReplyDelete