Wednesday, October 15, 2014

Kesabaran mengatasi segalanya..

Hurm... Dah lama papa si hana xtulis dlm entri.. Bkn ape just bz ngan tgjwb hakiki.. Nway ape yg nk tulis kali ni pasal kesabaran.. Dlm 2-3 bulan kblakangan ni terlalu bnyk dugaan.. Hingga smpai rasa putus asa pun ada.. Hanya Tuhan sja yg taw ape perasaan aku.. Ape yg aku rasa.. Rasa sdih sgt xdpt bg keperluan yg seckupnya pada mummy dan hana.. Walaupun si mummy xpenah complain, tp aku taw ape isi hatinya.. Hanya hana yg aku fokuskan dl.. Biar dia ckup sgalanya wlaupun xseberapa.. Dialah sumber kekuatan utk aku hadapi sgalanya.. Setiap org pasti diduga berlainan caranya.. Tp percayalah anda pasti dpt mnghadapinya.. Yg pting berbalik kpd Yg maha Esa.. Dia yg tentukan segalanya.. Terima kasih diucapkan kepada mummy yg bnyk bantu aku meniti hari2.. Dan insyaallah smpai masa kelak pasti ini akan berakhir... Luv both of u so much..

2 comments:

  1. semoga terus tabah =)

    http://seronoknyermelukis.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. it ok papa...mummy & princess will always be with you...we love u more...

    ReplyDelete