Sunday, February 5, 2017

aktivi kami time cuti CNY & last weekend

Hi...
Kali aku nak citer pasal cuti cny & last weekend...cuti cny start dr jumaat - rabu...kt tempat aku keja klu public holiday sabtu automatically jumaat cuti...selasa pulak dapat replacement leave sebab keja weekend sebab nak kejar closing...actually kitaorg x g mana2 pun...nak balik kg parents g kelantan...mula2 berlagak takkan ikut & last minit rasa nak ikut but apa kan daya bus penuh...so melangok lah kat umah...papa plak selasa dah start keja...bermula lah aktiviti bergaduh dgn anak dara aku si princess...but tulah yg best...cian princess bila aku & papa keja princess duduk umah babysitter dr kul 7 lebih sampai kul 6ptg...disebabkan cost sara hidup yg kian meningkat & utang yg sedia ada membuatkan aku kena terus bekerja...aku harap sgt bila princess start masuk standard 1 aku dah jadi suri umah...insyaallah...


Panjang plak aku membebel...hahaha...aktiviti kitaorg hari2 ada tgk tv...pg bangun tido princess akan cari papa so kenalah buat video call...pas2 dia akan cari atok & wai...setiap pagi macam...petang aktiviti kitaorg naik motor...samada hanya aku & princess ataupun aku, papa & princess...klu kat umah princess akan tgk you tube for kids pas2 dia nyanyi ataupun main mainan yg ada...klu sesetengah org citerkan pasal buruk nya anak2 dgn gajet but ada juga baiknya...antara dari situ anak2 akan belajar perkataan baru...baru2 ni perkataan baru dr princess is delicious...terperanjat jugak aku...apapun alhamdulillah...aku yg aku nampak princess ni cepat belajar...pas2 blh nyanyi lagu pj mask...ada perkataan yg pandai dia sebut ada yg pelik sikit...

Oklah jom layan gambar & video yg ada...sorrylah tak gambar...rasnaya kat hp papa lg byk sebab princess suka selfie...




video


video

love, 
mummy princess






No comments:

Post a Comment